Uue brändi loomine sai alguse isiklikust vajadusest. „Hakkasin ise otsima trenniriideid, mis mulle sobiksid ja meeldiksid. Mul oli küll endal selleks hetkeks juba garderoobis väga palju trenniriideid, aga otsest lemmikut mul tekkinud ei olnud. Osa olid sellised, mis vajusid kogu aeg alla, teised olid imeliku värvli kõrgusega, osale tekkisid higiplekid, paljud paistsid tagumiku pealt läbi. Nii tekkiski mõte, et äkki peaks edasimüümisega tegelema hakkama või siis tegema täiesti enda brändi, kus ma saaks kõik need endale meeldivad ja vajalikud omadused ühte panna, neid ise intensiivselt testida ja anda läbi e-poe võimaluse ka teistele naistele, kellel on sama mure, need endale soetada,” ütleb Marleen.

Pärast idee sündi hakkaski Marleen otsima erinevaid tootjaid, kes pakuksid sobivaid materjale ja värve. Sellele järgnes pikk ja põhjalik testperiood. „Küsisingi väga palju erinevaid materjale ja proovisin omal nahal järele, millised kõige paremini sobivad.” Need mudelid, mis täitsid kõiki Marleeni poolt trenniriidele seatud eesmärke, pani ta ka Shakeni e-poodi müüki.

„Ilmselt see ongi Shakeni võlu, et need on reaalselt testitud. Kohe kui selga panen, siis saan aru, kui hästi need mulle sobivad. Lisaks, need on ju nii ilusad,” kiidab üks Shakeni brändi fänne, tantsutreener ja õpetaja Regina Teino.

Marleen ütleb, et spordiriiete disaini jaoks saab ta inspiratsiooni nii trendidest kui ka klientide tagasisidest. Näiteks on ta osale Shakeni trenniriietele sedasi disaininud eraldi taskud. Samamoodi tulid müügile biker shorts’id. „Algselt ei olnud mul neid kavas, kuid kliendid, kes ostsid mu esimest kollektsiooni, avaldasid soovi suvel lühemaid pükse kanda,” ütleb Marleen.

Miks peab üldse trenni tehes spordiriideid kandma? Mis võiks olla trenniriietes järgmine suur trend ja kuidas teha nii, et need kauem vastu peaksid, kuula juba podcast’ist:

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00

Jaga
Kommentaarid