Igasugune kardiotenn
Füüsiline koormus mitte ainult ei tugevda tervist, vaid muudab ka seksinaudingud intensiivsemaks nii sinul kui partneril. Kõik tegevused, mis tõstavad pulssi ja panevad su kiiremini hingama ergutavad vereringet kehas ja seda ka erootilistes piirkondades. Füüsilisest pingutusest saadav kasu kehtib mõlema soo esindajatele - meestel muudab see erektsiooni tugevamaks ja naistel võimendab erutust. Nii väidavad teadlased Texase ülikoolis tehtud uuringu põhjal.

Ujumine
Harvardi ülikooli teadlased tuvastasid, et 60-aastaste mees- ja naisujujate seksuaalelu oli sarnane 20 aastat nooremate inimeste omaga. Ujumine kasvatab vastupidavust, suurendab verevoolu kehas, parandab paindlikkust ja jõudu ning vähendab stressi. Samuti põletab see tõhusalt kaloreid. Ujumine on ideaalne treening kõigile ülekaalulistele, sest lisakilod võrdub madalam libiido. Eriti soovitatav on see rasvunud meestele, kellel on erektsioonihäired.

Kõikvõimalikud torso ja kõhulihaste harjutused
Tugev ja hästi painduv kerelihaskond toetab sind kõiges, mida ette võtad. Sinna hulka kuulub ka linade vahel kallimale mulje avaldamine.

Konna poos
Seisa laias harkseisus varbad kergelt väljapoole suunatud ja tee aeglasi kükke. See harjutus muudab sind armatsemise ajal paindlikumaks, ütleb New Yorgi treeningfüsioloog Liz Neporent. Tõhus venitusharjutus konnapoosis sirutab reisi ning lisab painduvust kubeme ja puusapiirkonnale. Lisaks leevendab see ka stressi, mis võib voodis olla tõeline tujurikkuja.

Taha kallutused
Neporent soovitab teha kere kallutusi - põlvita põrandale, tõsta end puusadest püsti, toeta üks käsi sirgelt selja taha maha ja kalluta sirget keha taha, vii teine käsi sirgelt üle pea. Enne püsti naasmist toetu mõni sekund 45-kraadise nurga all ja siis korda. See harjutus tundub väga lihtsana, kuid lisab vastupidavust hiljem seksipoosides.

Kegeli harjutused
Need on algselt välja töötatud uriinipidamatuse raviks ja tugevdavad vaagnapõhjalihaseid, seksi jaoks tähendab see aga intensiivsemaid orgasme. Naised võivad küll Kegeli harjutustega rohkem tuttavad olla, kuid meestel aitavad need vältida enneaegset seemnepurset. Ent uuringud näitavad, et pooled inimesed ei tee neid õigesti. Naine - kui paned sõrme tuppe, peaksid pigistades tundma, et see tõmbub ülespoole. Mees - õigesti vaagnapõhjalihaseid pingutades tõuseb peenis ülespoole.

Plank ehk toenglamang
See populaarne ja lihtne kogu keha hõlmav harjutus on ideaalne tugevdamaks kõhulihaste sügavamat kihti koos õlavarte, reite ja tuharatega. Need lihased aitavad sul end seksiasendites tasakaalus hoida ja ilma suurema vaevata partneriga lähestikku hoida just sel kõige olulisemal hetkel. Tee seda üks kord päevas ja pikenda järkjärgult kuni 60 sekundini või kauem. Kui varvastele toetuv plank on sulle liiga keeruline, tee seda põlvedele toetudes.

Kassiküüru harjutus
Toetu käpuli asendis põlvedele ja sirgetele kätele. Suru selg aeglaselt nõgusaks ja siis kumeraks. Tee seda nii palju kordi kui jaksad. Liigu sujuvas rütmis, iga küüru faasi ajal hinga rahulikult välja ja iga nõgusa faasi ajal hinga rahulikult ja sügavalt sisse. Kassiküüru harjutus on omamoodi eelmäng, see soojendab üles ja muudab nõtkeks su lülisamba, aitab viia hingamise sobivasse rütmi ning koondab tähelepanu kehas toimuvale.

Puusatõsted
Lama selili ja toeta jalalabad maha. Nüüd tõsta oma puusad maast lahti nii kõrgele kui suudad. Olgu su lemmikasendiks misjonäri- või ratsutajapoos, see harjutus teeb su mõlemas eriti võimsaks. Puusatõsted treenivad tuharaid, säärelihaseid ja tagumisi reielihaseid ning suurendavad võhma ja paindlikkust. Pepu muutub pringimaks ja see on su kallima silmis suur pluss.

Treening koos partneriga
Uuringud näitavad, et koos kogetud füüsiline väljakutse tekitab seksuaalset erutust. Seega, järgmine kohting tehke sportlik. Äsja trenniga ühele poole saanud partner mõjub atraktiivsemana. Koordineerige oma tegevust, näiteks jookske samas tempos, et oma emotsionaalset sidet veelgi tugevdada.

Allikas: WebMD