Digikliinikust leiab abi muredele, mille puhul füüsiline läbivaatus ei ole ilmtingimata vajalik, näiteks külmetusnähtude, kõhuprobleemide, allergia sümptomite, seksuaaltervist puudutavate küsimuste, krooniliste haiguste jälgimise või muude kergemate terviseprobleemide korral.

Ühtlasi on digikliinikus lihtne pikendada olemasolevaid või soovi korral paluda väljastada uusi ravimiretsepte. Vajadusel annavad digikliiniku arstid saatekirja täiendavateks uuringuteks.

Digikliinik muudab arstiabi kättesaadavamaks

Digikliiniku kasutamise teeb hõlpsaks selle kättesaadavus, turvalisus ja kasutajasõbralikkus. Et häda ei hüüa tulles, on hea teada, et eelneva vastuvõtuaja kokkuleppimine ei ole digikliinikus vajalik.

Tänu paindlikule lahtiolekuajale E-R 8.00-20.00 ja L-P 09.00-16.00 on Qvalitase digikliiniku arstid igapäevaste tervisemurede korral lihtsasti kättesaadavad seda ka õhtuti, nädalavahetustel ja pühade ajal. Digikliiniku arstid nõustavad patsiente reaalajas ning vastus esitatud terviseküsimusele saabub 10 minuti jooksul.

Kaugvastuvõtt muudab patsiendi ja arsti vahelise suhtluse mugavamaks. Distantsilt toimuv vastuvõtt annab võimaluse arstiga suhelda kodust või töölt lahkumata ja seeläbi oluliselt aega kokku hoida. Kvaliteetne tervishoiuteenus on digikliiniku vahendusel kättesaadav igas Eestimaa nurgas.

92% probleemidest saab digikliinikus lahenduse

Rahvusvaheline kogemus on tõestanud, et suur osa esmatasandi terviseküsimusi on lahendatavad kaugvastuvõtul. Soome näitel on 92 protsenti digikliinikusse pöördunutest saanud oma probleemile lahenduse. Kui patsienti ei ole võimalik kaugteel aidata, suunavad Qvalitase arstid ta füüsilisele konsultatsioonile, ilma et ta peaks kaugvastuvõtu eest tasuma.

Arsti ja patsiendi suhtlus toimub läbi turvalise veebilahenduse, kuhu sisenemiseks tuleb enda isik autentida ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID abil. Enda sümptomitest ja tervislikust seisundist saab arstile anda ülevaate ning soovi korral saata ka kirjeldusi toetavaid pilte. Digikliiniku keskkonda jääb vestlus alles ka konsultatsiooni järgselt ning uuesti sisse logides on arsti nõu taas võimalik meenutada. Arst kannab vastuvõtust märke patsiendi digilukku – nii on visiidi ülevaade kättesaadav ka kliendi perearstile.

Qvalitas Arstikeskuse digikliiniku teenus on kättesaadav nii erakliendile, kes soovib kiiret arstiabi enda ja oma pere igapäevastes terviseküsimustes kui ka ärikliendile, kes teab, et terve, võimekas ja rahulolev töötaja on tugeva ettevõtte aluseks ning soovib tagada tervishoiuteenuste õigeaegse ja vajaduspõhise kättesaadavuse nii esindustes kui kodukontoris. Patsient pääseb digikliinikusse läbi Qvalitase iseteeninduskeskkonna.

Tegevusluba L03823

Jaga
Kommentaarid