Vähiliidu juhatuse esimehe Maie Egipti sõnul läheneti sel korral teavitusele mitte-traditsiooniliselt: "Maailmas on miljoneid haigusi, terviseteemalisi üleskutseid, sotsiaalseid algatusi ja heategevuslikke üritusi. Kõik need võitlevad inimeste tähelepanu pärast," selgitas ta Tiidu tegelaskuju loomise tagamaid, "Paraku mahub inimese tähelepanu alla piiratud arv teemasid. Selleks, et jääda silma, on vaja tegutseda teistmoodi ja eriliselt."

Kampaania eesmärgiks on tõsta C-hepatiit inimeste tähelepanu alla, rääkida haiguse iseloomust ja viidata riskigruppide testimisvajadusele.

Kuna C- hepatiit on hiiliv haigus, siis inimesed võivad viirust kanda 20 aastat ilma, et nad seda teaksid. Seetõttu avastatakse haigus tihti liiga hilja. Iga haigus sh vähk on varases staadiumis avastades kontrolli all hoitav ja mõnel puhul isegi ravitav.Vähiliidu missiooniks on inimesi sellest informeerida ja kutsuda veebilehele enda sihtrühma kuulumist testima.

Tiit C. Hepa kampaaniast:
Esimeses etapis tõstatati inimeste tähelepanu Tiit C. Hepa persooni suhtes. Seda tehti humoorikalt ja inimlikult, luues erilise tegelaskuju Tiit C. Hepa, kes nö personifitseeris C-hepatiidi. Kampaania teises etapis kutsutakse inimesi testima enda võimalikku kuulumist riskirühma ka veebis www.unlikechepatiit.ee.

Meediakampaania raames loodi ja elustati Tiit C. Hepa tegelaskuju, loodi FB profiil, osaleti erinevatel välisaktsioonidel (sh Guinessi rekordi aktsioon), tehti teleklipid.

Vähiliidu C-hepatiidi kampaania sihtgrupid on järgmised:
• kes on saanud vereülekannet enne 1994 aastat
• kes on lasknud ennast tätoveerida või augustada kahtlastes sertifitseerimata salongides.