LÕBUS VIDEO | Pikad tööpäevad püstijalu? Häid harjutusi puhkepausideks


LÕBUS VIDEO | Pikad tööpäevad püstijalu? Häid harjutusi puhkepausideks
Foto: Pixabay

Meie tervise põhiprobleemid tulevad istuvast eluviisist, aga mis siis, kui sinu tööpäevades on istumist ülivähe ning need mööduvad pidevalt seistes? Näiteks oled klienditeenindaja kohvikus või saaliteenindaja mõnes poes, pikkades vahetustes ka veel. Inimesele on parim vahelduv tööasend, selline, kus tööd saab teha nii istudes, seistes ja vahepeal ka liikudes. Kahjuks ei ole selliselt töö tegemine alati võimalik ja seetõttu tuleb leida lahendusi, et pidev sundasend ei väsitaks ning ülekoormusest tervisekahjustusi ei põhjustaks. Puhkepauside ajal tuleks end kindlasti sirutada ja teha mõned harjutused, et pausidest maksimaalselt kasu oleks. Selleks, et ennetada pidevast seismisest tulenevat ülekoormust liigestele ja lihastele tuleks teha regulaarselt võimlemispause. Aga milliseid harjutusi tuleks teha? Vastus peitub Tööinspektsiooni lõbusas videos.


Allikas: Tööinspektsioon

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare