TOP 5 | Ülilihtsad ja tervislikud vahepalad kiiresse tööpäeva


TOP 5 | Ülilihtsad ja tervislikud vahepalad kiiresse tööpäeva
Pixabay

Kiire elutempo juures ei leia söömiseks tihtilugu aega. Tööpäevad mööduvad kui linnulennul, mis viib sageli ebatervislike toitumisvalikuteni. Kuid liigne tähelepanu ja stress selle üle, mida süüa ja mida mitte, ei ole ka valdkond, millele tööpäeval keskenduma peaks. Siinkohal aitab vaid ennatlik mõtlemine ja planeerimine!

Millised on kerged ja tervislikud vahepalad, millega end tööpäeva vältel turgutada, et vältida hilisõhtust õgimist ja liigsöömist?

Pähklisegu

Pähklid on ideaalne ja toitaineterikas snäkk, mis võiks kotis alati käepärast olla. Kui parasjagu pole aega sööma minna, kuid nälg on suur, hoiab peotäis pähkleid elujõu sees. Pähkleid on mugav käekotis hoiustada. Need ei rikne ega haise.

Pixabay
Seotud lood:

Smuuti

Kui sööma minna ei jõua, haara tee pealt üks tervislik smuuti. Iga smuuti ei ole tervislik, mistõttu tasub jälgida, et pealtnäha tervislik vahepeala ühtäkki patuseks toidukorraks ei muutuks. Jälgi, et smuuti ei oleks tehtud mõne magusa mahla või hoopis jäätisega - koostisosad on väga olulised. Smuuti on lihtne seedida, annab energiat ja maitseb suurepäraselt. Smuuti ei tekita kõhus rasket tunnet ning selle saab igale poole kaasa haarata. Ära karda rohelisi smuutisid!

Pixabay

Kreeka jogurt lisanditega

Naturaalne kreeka jogurt koos marjade ja lisanditega on samuti hea valik. Kreeka jogurt sisaldab tavaliste jogurtitega võrreldes koguni kaks korda enam valku ning tänu vadaku eraldamisele leidub seal vähem süsivesikuid ja piimasuhkruid. Pane aga tähele, et lisaks naturaalsele kreeka jogurtile on poelettidel märgata ka maitsestatud alternatiive. Neis on palju suhkrut, mistõttu eelista siiski naturaalset varianti. Lisa sinna ise värskeid marju, pähkleid ja seemneid ning saad suurepärase vahepala!

Pixabay

Õun koos pähklivõiga

Loe veel

Praegu on õunahooaeg. Õunahooajal tuleb ikka õunu süüa ja valmistada neist kõikvõimalikke roogasid. Õuna võid lisada smuuti sisse või süüa seda snäkina koos naturaalse pähklivõiga. See on kerge vahepala, mida kiirel tööpäeval kontoris krõbistada. Boonusena maitseb see kooslus imehästi! Ole aga ettevaatlik ja eelista 100% puhast maapähklivõid. Poelettidel on ka palju neid, mis on tervislikust valikust väga kaugel. Need on reeglina odavamad ja sisaldavad lisaks pähklitele veel suhkrut, palmiõli, soola, säilitusaineid jms. Naturaalne pählivõi on kallim ja tehtud 100% pähklitest. See on sama tervislik nagu pähkel ise.

Pixabay

Kodujuust lisanditega

Kodujuust on tervisesõprade seas tuntud toiduaine, mis võlub oma maheda maitse ja mitmekülgsete kasutusvõimalustega. Seda võib sööda nii soolase kui ka magusa vahepalana, lisada küpsetistesse või magustoitudesse - süüa just nii, nagu süda lustib. Proovi kodujuustu sisse segada kaneeli, puista peale ka seemneid ja lisa marju! Võid ka kõrvale ühe õuna süüa.

Pixabay
Kevad 2