Maailmas hakkas Korea kosmeetika populaarsus kasvama siis, kui müüki jõudsid nimelt Lõuna-­Koreast pärinevad esimesed BB-kreemid. “Lõuna-Korea on Euroopa kosmee­tika­turust paar aastat ees­­pool,” teab kosmeetika- ja nahahooldus­toodete sarja It’s Skin maaletooja Monika Vahtre. “Sellest, mis praegu Euroopas hitt, Koreas enam ei räägitagi. Paar aastat tagasi, kui Eesti turule tulime, olid siinsed kliendid kahtlevad kangasmaskide suhtes, kuid praegu on tegu hitt-tootega.”

Aasia kosmeetikatööstuse tihedas konkurentsis võitlevad kaubamärgid otsivad pidevalt põnevaid looduslikke koostisaineid, mida pole varem ilutoodetesse lisatud: näiteks maitake-seen, punane ingver, mangostan, puuvõõriku ja ahvileivapuu seemnete ekstrakt, soorohi, lagrits, kasemahl, leesikaekstrakt jm. Paljud läänemaailma ilufirmad, mille loodut oleme harjunud kasutama, saadavad oma tooted testimiseks just Korea turule, kuna sealne nõudlus innovaatiliste leidude, nahasõbralike koostisainete, kenade pakendite ning soodsa hinna järele on suurem kui kuskil mujal. “Ilutooted, mis sobivad Korea naistele, sobivad ka ülejäänud maailmale,” on öelnud The New York Times.

“Lõuna-Korea kosmeetika erineb läänemaailma omast sellegi poolest, et toodetes kasutatakse vähem säilitusaineid ning tekstuurilt on need märksa kergemad ja geeljamad, et igapäevahooldus ei kurnaks nahka,” lisab kosmeetika- ja nahahooldustoodete brändi Holika Holika maaletooja Fred Luhamaa. “Korea kosmeetikatoodete komponendid võivad meeldivalt üllatada. Paljud neist, vaatamata oma tõestatud efektiivsusele ja ohutusele, ei ole läänemaises kosmeetikas veel kuigi laialdaselt tuntud. Näiteks teolimasekreedi ehk mutsiini tervendav mõju avastati juba aastaid tagasi. Teolimal põhinev kosmeetika imendub kiiremini,