Kauniks korealannade kombel
Juba iidsetel aegadel teadsid Korea naised, kuidas naha eest parimat hoolt kanda ja oma ilu õigesti rõhutada. Kreeme valmistati taimemahladest, looduses leiduvat E-vitamiini kasutati niisutava ekstraktina ja ohakad olid tuntud parima näomaskina.
Maailmas hakkas Korea kosmeetika populaarsus kasvama siis, kui müüki jõudsid nimelt Lõuna-Koreast pärinevad esimesed BB-kreemid. “Lõuna-Korea on Euroopa kosmeetikaturust paar aastat eespool,” teab kosmeetika- ja nahahooldustoodete sarja It’s Skin maaletooja Monika Vahtre. “Sellest, mis praegu Euroopas hitt, Koreas enam ei räägitagi. Paar aastat tagasi, kui Eesti turule tulime, olid siinsed kliendid kahtlevad kangasmaskide suhtes, kuid praegu on tegu hitt-tootega.”
Aasia kosmeetikatööstuse tihedas konkurentsis võitlevad kaubamärgid otsivad pidevalt põnevaid looduslikke koostisaineid, mida pole varem ilutoodetesse lisatud: näiteks maitake-seen, punane ingver, mangostan, puuvõõriku ja ahvileivapuu seemnete ekstrakt, soorohi, lagrits, kasemahl, leesikaekstrakt jm. Paljud läänemaailma ilufirmad, mille loodut oleme harjunud kasutama, saadavad oma tooted testimiseks just Korea turule, kuna sealne nõudlus innovaatiliste leidude, nahasõbralike koostisainete, kenade pakendite ning soodsa hinna järele on suurem kui kuskil mujal. “Ilutooted, mis sobivad Korea naistele, sobivad ka ülejäänud maailmale,” on öelnud The New York Times.