VOODIS PROBLEEMID? Vaata üle, mida sa sööd!


VOODIS PROBLEEMID? Vaata üle, mida sa sööd!
Foto: Pixabay

Seksuaalelu parandamiseks ja uuele kõrgusele tõstmiseks otsitakse pidevalt uusi võimalusi, üks selline on süüa seksi toetavat toitu. Kui sul esineb probleeme erektsiooniga, siis tuleks muidugi algpõhjustele küüned taha saada, ent paljugi saad ise ära teha, ja üks võimalus on oma toidulaud üle vaadata. Selles artiklis vaatamegi lähemalt, mida oleks hea süüa libiido tõstmiseks, voodis pikemalt vastu pidamiseks ja sekselu parandamiseks.

Toidud, mis aitavad voodis pikemalt vastu pidada

Südame- ja veresoonkonna eest hoolitsemine mõjub hästi ka seksuaalsele tervisele. Lihtsustatult võib öelda, et mida paremas korras on sinu südame- ja veresoonkond, seda paremini tõuseb mehel ja seda rohkem erutub naine. Kui sul on probleeme erektsiooni või erutumisega, siis vali toidulauale toidud, mis on südamele head. Ameerika südameliit soovitab menüüsse võtta:

  • puu- ja juurviljad
  • täistera- ja kiudainerohked toidud
  • oliivi- ja päevalilleõli
  • mereannid
  • pähklid, seemned, läätsed

Kui oled Vahemere dieedi pidaja, siis oled põhimõtteliselt õnnega koos — sellesse kuuluvad mitmed toiduained teevad südamele head. Vahemere dieedi uurijad on sarnaselt Ameerika südmeliiduga leidnud, et kui metaboolse sündroomi käes vaevlevad inimesed järgivad Vahemere dieeti, siis saavad nad leevendust ka oma erektsioonihäiretele. Ka rahvameditsiinis kasutatakse hea seksi saavutamiseks just tänapäeval südametoitudeks peetud toiduaineid, nagu avokaadosid, sparglit, pähkleid, mereande ja puuvilju. Näiteks nahuati keeles (keel, mida kunagi rääkisid asteegid) tähendas avokaado munandeid.

Seotud lood:

Uurijad on leidnud, et metaboolse sündroomi käes vaevlevatel meestel on kaks korda sagedamini erektsioonihäireid kui neil, kes söövad häid rasvu, mida leidub näiteks just avokaadodes. Avokaadod vähendavad metaboolse sündroomi riski, mis omakorda alandab ka erektsioonihäirete tekke tõenäosust.

Libiidot buustivad toiduained

Selliseid toiduaineid nimetatakse üldisemalt afrodisiaakumiteks, mis on tuletatud Kreeka armastusjumalanna Aphrodite nimest.

Kõige kuulsamad afrodisiaakumid on austrid, arvatavasti sellepärast, et nad sisaldavad suures koguses tsinki. See mineraal aitab kaasa rakkude ainevahetusele, organismi üldise vastupanuvõime arendamisele ning testosterooni taseme reguleerimisele.

Loe veel

Üks varasem uuring on tõestanud, et tsingipreparaadid on head erektsioonihäirete ravis kroonilise neeruhaiguse käes vaevlevate patsientide puhul.

Lisaks austritele sisaldavad palju tsinki:

  • krabid, homaarid
  • punane liha
  • seedermänniseemned
  • mitmesugused mineraalidega rikastatud hommikusöögihelbed

Seksuaalne iha on kompleksne nähtus ning seda ei saa vaid toitumisega reguleerida. See sõltub ka inimese stressitasemest, partnerite omavahelisest läbisaamisest ja isiklikest eelistustest. Kuid spetsiaalne dieet aitab seksisoovidele kindlasti kaasa. Head libiido buusterid on ka ingver, lambaläätsed, maca.

Pikemat erektsiooni toetavad toiduained

Kui mehel on raskusi erektsiooni saamise ja hoidmisega, siis nimetavad arstid seda erektsioonihäireks. Et valida selle leevendamiseks sobivaid toite, tuleks enne aru saada erektsioonihäire tekke põhjustest. Erektsioonihäireid põhjustavad:

  • vereringeprobleemid peenises
  • närvisõlmede kahjustused peenises
  • ravimite kõrvaltoimed
  • depressioon, ärevus ja stress

Erektsioonihäirete põhjustele jälile saamine ja seejärel õige ravi leidmine on hästi tähtis. Kuid inimesed ise saavad ka midagi ära teha — süüa näiteks rohkem puuvilju neis sisalduvate flavonoidide tõttu. Ühes uuringus väidetakse, et puuviljade söömine vähendab erektsioonihäirete teket lausa 14% võrra.

Flavonoidirikkad toiduained on:

  • marjad
  • tsitruselised
  • greip
  • õun
  • tšilli
  • kakaotooted
  • punane vein
  • tee (roheline, valge, must)

Head on ka arbuus, melon ja peet, mis kõik turgutavad vereringet.

Oma toidulaua üle vaatamine on kasulik niisamagi — tervislik söömine aitab hoida normis kehakaalu, tõstab toonust ja aktiivsust, mis omakorda aitab kaasa ka paremale sekselule. Kui su voodielu sind ei rahulda, siis lisaks toiduvaliku korrigeerimisele leiad abi ka nõustajatelt ning paariteraapiastki on kasu.

Allikas: medicalnewstoday.com

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare