Kvaliteetne toit pärast trenni — 5 supersmuutit


Kvaliteetne toit pärast trenni — 5 supersmuutit
.

Füüsilise pingutuse järel vajab organism kvaliteetset kütust, et taastada trennis kaotatu. Smuuti on selleks täiuslik: seda on lihtne kokku suristada ja hõlbus seedida, toitained jõuavad kiiresti kehasse. Naudi smuutit 30–60 minutit pärast trenni.

1. Marja-puuviljasmuuti seemnetega

ÜHELE/ Gluteenivaba, laktoosivaba, vegan

Uuringud on näidanud, et kirsside söömine enne ja pärast kehalist koormust aitab lihastel taastuda ning nende funktsioone säilitada. Kirssides sisalduv melatoniin soodustab kvaliteetsemat und ning selle kaudu terve organismi taastumist. Ka kurkumis sisalduval kurkumiinil on põletikuvastane ning lihaseid ja liigeseid tugevdav toime.

Soovi korral ja eriti siis, kui su blender pole väga võimas, leota India pähkleid, tšiia- ja päevalilleseemneid enne smuutisse panemist tunnike veega kaetult. Nii purunevad need kergemini ja smuuti ei jää tükiline.

> 100 g külmutatud või värskeid kirsse

> 50 g külmutatud või värskeid mustikaid

> 100 g külmutatud või värskeid ananassitükke

> 10 India pähklit

> 1 sl tšiiaseemneid

> 1 sl päevalilleseemneid

> 100 ml kookosvett

Seotud lood:

> 1 cm jupp ingverit

> 0,5 tl kurkumipulbrit

> 1 sl agaavisiirupit

Tõsta kõik ained blenderisse ja mikserda ühtlaseks smuutiks.

Toitaineväärtus portsjoni kohta (300 ml): energiat 368 kcal; rasvu 16 g; valke 9 g; süsivesikuid 61 g

Kevad